La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, y el Teniente de Alcaldesa y concejal de Medio Ambiente, Miguel Fernández, celebraron hoy el Día del Árbol junto con el alumnado del CEIP Cervantes, que conmemoraron la jornada en el Parque de Frigsa.
Los estudiantes leyeron un manifiesto así como un poema, a cargo de una representación de los alumnos de todos los cursos, y procedieron la colocación de códigos QR delante de nueve especies arbóreas del parque. Dichos códigos trasladan información de las especies confeccionada por el alumnado.
La regidora felicitó al director del colegio, José Antonio Castro Lodeiro, así como al alumnado por el trabajo desarrollado y por su implicación. Destacó la importancia de que los jóvenes lucenses sean conscientes ya desde pequeños de la necesidad de preservar el medioambiente. “É fundamental concienciar desde a infancia, porque son os nosos fillos e fillas, netos e netas, os herdeiros das accións e das decisións que estamos a desenvolver os adultos, pero son tamén as que, en moitas ocasións, dan exemplo aos maiores sobre o coidado da nosa contorna natural”, sostuvo.
Méndez les mandó un mensaje también de confianza: “Sodes o futuro, e accións como a de hoxe dinnos que o planeta ten esperanza”. La alcaldesa les explicó que en la ciudad donde vivían se está trabajando seriamente con proyectos ambiciosos en la lucha contra lo cambio climático, “e partimos da premisa de que o coñecemento e a educación ambiental son fundamentais para entender as responsabilidades individuais e colectivas, así como os beneficios de coidar e preservar os recursos naturais dos que dispoñemos”.