La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, presidió esta mañana la toma de posesión del Inspector de la Jefatura, Jesús Piñeiro, como nuevo Intendente en prácticas de la Policía Local.
“Esta é – segundo subliñou a rexedora – a primeira vez que, nos 160 anos de historia que ten o Corpo, se cubre esta praza que, como capital de provincia que somos, resulta tan necesaria para seguir completando a cadea de mandos. Coa incorporación desta figura, estamos dando un salto cualitativo e cuantitativo na configuración da Policía Local.»
Por su parte, Piñeiro quiso agradecer la confianza y apoyo de la regidora a la Policía Local y también «polo esforzo que se está a facer por parte do Executivo para dotala de medios humanos e técnicos co obxectivo de ser, cada vez, máis profesional”. Así mismo, Piñeiro puso en valor el impulso dado a las promociones de ingreso y ascenso dentro del cuerpo, “que resultan vitais para a súa organización e funcionamento”, aseguró.
El nuevo Intendente dedicó, además, unas palabras para sus compañeros y compañeras, «dos e das que estou tan orgulloso” y quiso reconocer su valía y esfuerzo, “especialmente aos xefes de unidade que hoxe me acompañan e que me apoian e coidan ao tempo que resolven con eficacia todos os operativos”, añadió.