El PSdeG de Antas de Ulla denuncia el mal estado de la zona deportiva y las piscinas, que están cerradas. Un deterioro que «sofren os nosos veciños e veciñas, que non poden desfrutar como se merecen dunhas instalacións que son públicas, pero que tamén prexudica ás persoas que nos visitan e dá unha imaxe pésima do noso concello, tal e como ocorreu esta mesma fin de semana”.
Como ejemplo del pésimo estado de las dependencias, García Porto, indica que las piscinas están cerradas y con notables deficiencias para una inmediata apertura; la piscina grande está sin agua, sin vallado de protección y sin duchas; la piscina infantil tampoco tiene agua; las zonas verdes están abandonadas; no hay socorristas, «os aseos están sen acondicionar; o pavillón segue como denunciamos fai anos, abandonado e sen ningún tipo de mantemento, e a caixa do desfibrilador está baleira».
“Recibimos a centos de persoas grazas ó éxito de convocatoria do torneo de Fútbol 7 que organizou a SD Antas. Participaron 16 equipos, que acudiron con familias e afección, pero a situación coa que se atoparon nas instalacións deportivas foi lamentable porque acusan unha evidente falta de conservación e mantemento, e o Concello foi incapaz de poñelas a punto para un evento tan destacado”, explicó la portavoz socialista, Pilar García Porto.
Entre las propuestas de los socialistas está regular y diferenciar el uso y acceso de las zonas deportivas, campo de fútbol y pabellón, de la zona de ocio de las piscinas, e impulsar una ordenanza municipal reguladora del precio público por utilización de las piscinas municipales con las correspondientes bonificaciones. Unas propuestas que han llevado a pleno, y que, denuncian, el alcalde vetó al no incluir en la orden del día.