El Concello de Viveiro informa del final del Programa de Voluntariado Xuvenil 2022, que estuvo centrado en el proyecto de ‘Apoio Educativo e Actividades de Lecer a Colectivos en Situación de Risco’. El programa se desarrolló, al amparo de una subvención autonómica, en los meses de verano.
El programa de apoyo estuvo dirigido por las técnicas de Servicios Sociales del Concello de Viveiro, Mª del Mar Lago y Rebeca Veiga, y cuenta con la implicación de cuatro voluntarias del Programa Xuvenil, junto a otras tres voluntarias más.
“Este verán tamén contamos coa colaboración de Lucas Requejo, fundador e director executivo da Asociación sen ánimo de lucro Prato_Do. Todos os mércores dos meses de xullo e agosto os nenos e nenas realizaron xunto a él saídas para o coñecemento e interpretación da vila na que residen os usuarios, tendo como base o proxecto ‘Descubre Viveiro’, convidando a que soñen cun futuro sostible para toda a comunidade. Este obradoiro tamén tivo como obxectivo a creación dun xogo de mesa no que estivera presente o legado cultural histórico e arquitectónico da vila de Viveiro”, señala la jefa de la Oficina de Voluntariado, Mª del Mar Lago.
En total, se beneficiaron de este proyecto 28 usuarios y usuarias de Educación Primaria, con edades comprendidas entre los 6 y los 12 años. Además, se ofreció la acción formativa ‘Alfabetización nas linguas oficiais’, dirigida a personas inmigrantes adultas. Para concluir el programa los menores disfrutaron de una salida al cine de Viveiro y una comida en las Nogueiras.
“Como concelleira de Benestar Social e orientadora educativa, con coñecemento de primeira man da realidade social e educativa noutros concellos, gustaríame poñer en valor a continuidade e mellora deste proxecto na nosa vila dende o ano 2004”, señala la edil Victoria Baamonde.
En este sentido, la concelleira destaca que el programa “vela pola igualdade de oportunidades dos mais pequenos, protexendo o seu dereito á educación, ao xogo e a ter unha contorna de protección”.
Desde el Concello de Viveiro agradecen el gran labor de las persoas voluntarias Azucena Prado, Marlén Ares, Desirée Polo, Erika Álvarez, Mar Fanego, Melba Rúa, e Celia García; das técnicas Rebeca Veiga y Mª del Mar Lago, y de otros profesionales como Lucas Requejo, por su implicación y compromiso con el proyecto.
Discussion about this post