Caneliñas estrea a súa segunda liña regular de portacontedores co Reino Unido e Irlanda

A Xunta subliñou que o transporte marítimo de mercadorías permitirá aumentar a actividade da dársena de Caneliñas e reducir os custos nas relacións comerciais coas firmas inglesas
_K8D6311

O porto exterior de caneliñas inaugurou onte a segunda liña regular de portacontedores que fai escala na Autoridade Portuaria de Ferrol-San Cibrao e que unirá semanalmente o norte de Galicia co oeste de Inglaterra así como con Escocia e Irlanda. A cita contou coa presencia do conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, e a conselleira do Mar, Rosa Quintana, que estiveron acompañados polo presidente do ente portuario ferrolán, José Manuel Vilariño. Os representantes d Xunta enxalzaron a aposta constante do Porto de Ferrol pola «diversificación da actividade e a captación de novos tráficos de alto valor engadido, o que permite reducir riscos e superar mellor as dificultades económicas».

Esta segunda liña -que conecta o peirao galego cos de Liverpool, Bristol, Greenock e Dublín- súmase á inaugurada en 2018 e que facilita as relacións comerciais do porto de Ferrol, e por tanto de España, con outros países como Reino Unido, Alemaña, Países Baixos, Dinamarca, Finlandia, Polonia, Suecia, Noruega, Rusia e os países bálticos.

Francisco Conde e Rosa Quintana explicaron que esta vía marítima de transporte de mercadoría en contedores axudará á industria galega a importar e exportar produtos ao Reino Unido reducindo os seus custos, o que contribuirá a ampliar as relacións comerciais e a mellorar os resultados dos seus negocios.

A apertura desta nova liña comercial supón ademais dar un pulo ao porto ferrolán e, froito da relación porto-cidade, favorecerá o incremento da actividade das empresas da contorna, o que beneficiará á economía, ao emprego e aos propios cidadáns de Ferrol.

Evolución dos tráficos

Esta liña regular de tráfico de contedores co norte de Europa enmárcase na estratexia da Autoridade Portuaria de Ferrol-San Cibrao de diversificar os seus tráficos reforzando liñas de negocio como o mercado de contedores, unha medida que permite contrarrestar o descenso doutras actividades como a menor descarga de graneis sólidos.

Esta estratexia, iniciada nos últimos anos, permitiu que a terminal de contedores do porto exterior de Ferrol movese en 2019 preto de 100.000 toneladas de mercadoría, o dobre que o ano anterior. Trátase dunha aposta de futuro do ente portuario ao entender que se trata dun sector emerxente a nivel mundial.

PUBLICIDAD
PUBLICIDAD
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.