El grupo de gobierno del Concello de Viveiro llevará al pleno municipal del 4 de octubre una moción en apoyo del Porto de Celeiro y en contra de la nueva regulación prevista para la pesca de fondo por parte de la Comisión Europea.
El Concello ha querido manifestar su total apoyo al Porto de Celeiro y pide a los vecinos y vecinas que firmen en la entrada de la Casa Consistorial el ‘Manifesto pola pesca, o marisqueo, a acuicultura e a cadea mar-industria europeas’.
“O sector pesqueiro español e do resto de países afectados están en serio perigo, e o concello apoia todas as reivindicacións do Porto de Celeiro; o goberno central e a Xunta deben presionar para esixir un cambio de postura inmediato en Bruxelas”, sostiene María Loureiro, alcaldesa de Viveiro.
De no paralizarse la entrada en vigor del reglamento comunitario en poco más de dos semanas, el sector pesquero se vería abocado a una crisis y un grave problema sin precedentes. El sector considera que las reformas que la Comisión Europea quiere imponer, «de forma pouco clara e transparente, non contaron co sector, nin con datos científicos, nin con estudos que aconsellen a adopción destas medidas”.
“Desde o concello tomaremos e impulsaremos todas aquelas medidas que nos pida o sector, non podemos permanecer calados ante un grave ataque como este”, finaliza la alcaldesa.