Trabada, en colaboración con los establecimientos de hostelería, organiza una nueva edición de TapEo.
Del 31 de marzo a 2 de abril , regresa esta cita gastronómica en la que se podrá degustar una selección de las mejores recetas preparadas en las cocinas de los restaurantes y bares de Trabada.
A Taberna da Curuxeira ofrece como tapas en esta edición el cachopín y los garbanzos marineros, mientras que el Bar o Porfirio participa con una piruleta asturcelta con salsa barbacoa y un salpicón de marisco, y el Mesón Camiño Norte con una carrilleira en salsa y empanadillas de primaveira. El precio de las tapas en este TapEo es de 2 euros.
“Dende o Concello de Trabada organizamos o TapEo cun dobre obxectivo: por unha banda buscamos impulsar e dinamizar o sector hostaleiro da nosa vila, e por outro, poñer en valor o produto local, cunha selección de pratos na que se amosa tanto a súa calidade, como a variedade de posibilidades na súa elaboración”, subraya la alcaldesa de Trabada, Mayra García Bermúdez. “Estamos desexando poder probar xunto aos nosos veciños e veciñas, e os visitantes que se acheguen ata Trabada, todos estes pratos que de seguro, un ano máis, serán un éxito”, añade la regidora.