El alcalde de Foz defiende que se atienden todos los expedientes de Urbanismo

Cajoto califica las críticas del portavoz del PP sobre el servicio de Urbanismo como "arroutadas electoralistas" y remarca que los expedientes de Urbanismo no aprobados son por criterios técnicos incluidos en los informes

Imagen de archivo del alcalde de Foz, Fran Cajoto

Hace unos días, el portavoz del PP en Foz, Javier Castiñeira, denunciaba el “mal funcionamento” del servicio de urbanismo, expresando que había vecinos que llevaban meses esperando por licencias de obras.

El alcalde de Foz, Fran Cajoto, , cualifica de “arroutadas electoralistas os exabruptos” del portavoz del PP sobre las licencias de obras y declara que “a realidade é que nos puxemos mans á obra desde o minuto un, suplindo unha baixa médica do técnico encargado de facer os informes cunha acumulación de tarefas con outro concello e coa asistencia da Deputación e nesas seguimos”.

Además el regidor explicó que atienden todos los expedientes de urbanismo y aquellos que no son aprobados son por cuestiones y criterios técnicos incluidos en los informes.

El regidor municipal añade “estamos traballando cun PXOM aprobado polo goberno local anterior con moitas deficiencias, con dificultades para construír no solo cualificado como urbano nas parroquias e completamente bloqueado en zonas como Cordido. Fixemos as xestións necesarias para a legalización da captación de Cordido con diversas reunións ante Augas de Galicia, reunións ás que o señor Castiñeira rexeitou acompañarnos a pesar da influencia que se lle presupón ante a Xunta. Incluso intentou bloquear cunha denuncia persoal ante o xulgado o aglomerado do estacionamento do cemiterio de Foz. Se todos eses esforzos negativos os canalizara en traer cousas para Foz íamos agradecerllo todos”.

Salir de la versión móvil