El pasado mes de junio abrió en Foz Anacos de Lecer, un centro de ocio infantil, que acaba de convertirse en asociado de AciaFozCCA. Su propietaria Tamara Prado cuenta que “no centro organizamos cumpreanos, obradoiros como un de Nadal que tivemos hai pouco e outro de decoración de cabazas coincidindo co Halloween, facemos tamén festas temáticas e ofrecemos opcións de conciliación con horas soltas, bonos, cotas mensuais e tamén facemos talleres soltos”.
Del 23 de diciembre al 5 de enero ofrecerán un campamento de Navidad con el objetivo de ayudar con la conciliación. Está destinado a niñas y niños de 3 a 12 años. Será de nueve de la mañana a dos de la tarde, haciendo adaptación de horarios según las necesidades de las familias. Programan actividades dirigidas, un tiempo de juego libre y actividades de cocina, experimentos científicos o manualidades. «E despois pola tarde o centro está pechado no Nadal, pero si que temos a opción de que si algunha familia precisa conciliar pola tarde, simplemente ten que chamarnos e pedirnos que precisa este servizo e ofrecémolo sen problema”, explica Prado.
En Anacos de Lecer, que también hacen actividades extraescolares en los centros escolares, trabajan ocho personas. Desde AciaFozCCA celebran seguir sumando asociados y le desean muchos éxitos a Anacos de Lecer.