El PP de Foz hacía un llamamiento ayer al grupo de gobierno para el arreglo del camino da Veiga de Pardiñas, una demanda que consideraban vecinal «dun camiño rural público en Fazouro incluido no inventario de camiños».
El edil del gobierno municipal de Foz, Javier Fraga, respondía hoy a las críticas que “o alcalde preguntoulle ao concelleiro Antonio Hermida, do PP, no pleno de setembro se o camiño en cuestión era de servidume ou inventariado e de titularidade municipal. A pesar de tratarse dun vial que incluíu no inventario municipal o goberno local do PP e ao que non lle tocaron en 8 anos de mandato non soubo que responder; está ben que agora, aínda que sexa tarde, faga os seus deberes”.
El edil añadió que el gobierno municipal estaba invirtiendo «más que nunca» en las parroquias, en carreteras no sólo con fondos propios sino también con el Plan Único de la Diputación o con Agader. En dos ocasiones, un equipo de maquinaria de riego asfáltico de la Diputación preparó caminos por un valor estimado de más de 200.000 euros. «Non pretenderá o Partido Popular que arranxemos de inmediato a falta de investimento dos 8 anos que estiveron gobernando. Os datos están aí: por primeira vez usáronse baixas das obras do Plan Único para facer novos investimentos, cando na época do PP simplemente non existían. Imos continuar traballando por mellorar o noso pobo».