El alcalde de Foz, Fran Cajoto, visitó hoy, lunes, el IES de Foz con el conselleiro de Educación, Román Rodríguez, y con varios concejales del gobierno, ante el inicio inminente de las obras que permitirán el relevo de ventanas y mejora de la iluminación -entre otros trabajos- de los edificios A y B, los más antiguos del centro. Las obras, de algo más de 1,2 millones de euros, son financiadas con cargo a la Unión Europea en 988.000 euros, siendo los restantes 247.000 aportados por la Xunta de Galicia con fondos propios.
Pendiente de publicar la adjudicación definitiva, el regidor municipal pide colaboración a la empresa que resulte del proceso de contratación “para programar os traballos de xeito que interfiran o mínimo posible coa actividade académica do centro, xa que se van levar a cabo durante o curso académico”.
Son unhas obras que Fran Cajoto cualifica de “moi necesarias. Estamos colaborando coa Consellería en distintos ámbitos: no educativo pedímoslle sensibilidade ao conselleiro co CEIP Fondo Nois, que ten máis de 50 de anos e que sen encontra en mal estado. Hoxe mesmo estamos a substituír un canlón de desaugue que se encontraba en moi mal estado, polo risco que supón para os cativos. Ten a mesma idade que o CEIP nº1 pero nunca foi reformado e cada vez é máis urxente actuar nel.»
Otros de los planteamoentos que acercaron desde el Concello es el acondicionamiento de un área de estacionamiento y parada de autobús dentro de los propios terrenos del instituto para mejorar la seguridad y la comodidad del transporte. «Hai problemas de xestión que queremos solucionar e agardamos tamén un aumento de prórroga para a construción da pista multideporte do Cantel, xa que o prazo que deu a Consellería está a resultar un problema para todos os concellos que optamos á convocatoria. Cremos que a única forma de progresar é a colaboración leal entre administracións»
Fuera del ámbito educativo, en la cartera de Cultura, que también corresponde al conselleiro Román Rodríguez, el alcalde recordó una deuda histórica de la Xunta de Galicia con el Concello de Foz: “somos o segundo concello da Mariña e seguimos sen un auditorio para poder facilitar a programación cultural que merecen ás nosas veciñas e veciños. Concellos de menos de 5.000 habitantes dispoñen del e Foz supera amplamente os 10.000. Pedímoslle ao conselleiro que non se esqueza de Foz”.