El alcalde de Foz, Fran Cajoto, hace un balance muy positivo de las ‘Festas do Carme’ de la localidad, a las que define como las más tradicionales y «sentidas».
El regidor municipal destaca que “o verán en Foz está a ser xa un auténtico éxito, estamos rachando cifras de ocupación e de afluencia de visitantes. Moitas persoas que son asiduas da vila trasládannos o atractivo de Foz e saben o esforzo que estamos a facer, aínda que non é suficiente”.
La concelleira de Cultura, Inés López Couto, ha destacado la recuperación de la normalidad de la programación, pese a que haya algunos cambios respecto a años anteriores. A misa solemne é o segundo ano que se oficia ao aire libre, en Conde de Fontao, e coido que, por imperativo popular, vai ser a norma. As rúas engalanáronse coma nunca, houbo moito público nos distintos concertos e en todas as verbenas.»
El Concello ha agradecido la participación y colaboración a todos los que hicieron posible con su trabajo esta celebración, desde la asociación O Noso Foz, demás asociaciones folclóricas y la Cofradía da Virxe do Carme a el personal municipal o de seguridad.