El Concello de Foz firmó ayer, jueves, con el Consorcio Galego de Igualdade e Benestar el convenio que incluye la transmisión de la titularidad del edificio de la residencia de mayores y centro de día.
El Concello explicó que “continúa a ser titular do servizo para evitar a condición ilegal e inmoral que lle impuxo a Xunta de Galicia de botar fóra a traballadores e residentes, a pesar de que as competencias e a propiedade do edificio son da Xunta de Galicia. O Consorcio só respondeu aos requirimentos do Concello do ano 2020 dous anos despois, tras a insistencia do Concello de Foz na comunicación. O abandono da Xunta das súas competencias sen compensación económica provoca un sobre esforzo económico ás veciñas e veciños de Foz, nunha residencia de só 40 prazas que ten un lista de agarda de máis de 150 persoas”.
El Concello añadió que el convenio, firmado ayer pero con efectividad del 17 de enero, permite licitar la nueva concesión. Para preparar toda a documentación y los pliegos de licitación ya fue contratada una consultoría, que está realizando el trabajo técnico en estos momentos. El Concello también trabaja en los aspectos formales de la continuidad del servicio tras «as manifestacións da actual concesionaria de abandono das súas obrigas, a pesar do mandato do pleno extraordinario do 21 de decembro de 2022». El servicio continuará en las mismas condiciones y con los mismos profesionales, compromiso que se adquirió en sendas reuniones con los trabajadores y familiares de los residentes mantenidas a principios de esta semana.