El Concello de Foz ha instalado hoy, viernes, un punto de información violeta. «Un espazo onde a finalidade é previr, sensibilizar, atender e informar de maneira personalizada ao público en xeral, ademais de dar axuda e apoio a calquera vítima de agresión sexista, acoso ou abuso sexual de calquera índole”, anunció la concelleira de Muller e Igualdade, Ana Rojo.
El horario de atención al público es desde las diez de la noche hasta la una de la madrugada hoy, viernes 15, y mañana, sábado 16 y el personal de Mulleres en Igualdade que atiende el punto está cualificado para atender cualquier situación necesaria.
“Que todas as mulleres que viven, visitan, veranean ou veñen disfrutar das nosas festas estean libres de calquera acoso, abuso, ou humillación que se puidera dar”, comentou Ana Rojo, quien indica que este punto está instalado en la Avenida da Ribeira, cerca del centro social y del puerto deportivo. «Atópase debidamente sinalizado, incluso moito antes de chegar a el, para que o público en xeral saiba onde está situado”.