Continúan los ataques a las Casas do Pobo del PSOE: la última en sufrirlo ha sido la de Foz, que amaneció el viernes con una pintada que rezaba “el mejor socialista, el socialista muerto”. No es el primer acto vandálico que se da en Foz, ya que el pasado mes de agosto también escribieron “que te vote Txapote” en el hotel de la familia del ex alcalde socialista José María García.
“Isto é un covardo acto fascista: presentámonos e resultamos elixidos para defender o noso pobo; unha pintada dun inadaptado ameazando a nosa integridade física non nos vai amedrentar, isto non representa a Foz”, denunció el alcalde, Fran Cajoto.
Mientras tanto, la Agrupación Socialista lamentó cómo “os vándalos e covardes se amparan na noite para desexarnos a morte”. “Alentar ambientes de crispación e incitación ao odio é impropio dunha sociedade plural: lamentamos que aínda haxa xente que é incapaz de aceptar que o PSOE poida liderar o Goberno de España ou o de Foz, pero se pensan que con estos actos nos van a amedrentar, equivócanse”, sentenciaron.