Trabada colabora con Ribadeo para el suministro de agua a varias parroquias

Mayra García y Fernando Suárez firmaron un convenio de colaboración para el suministro de agua a varias parroquias de Trabada a través de la acometida municipal de Ribadeo

Concello de Trabada

Mayra García y Fernando Suárez firmaron el convenio de colaboración para el suministro de agua a varias parroquias de Trabada a través de la acometida municipal de Ribadeo.  Tras haberlo aprobado en los respectivos plenos de las corporaciones de Trabada y Ribadeo, y además por unanimidad, se procedió a la firma de un importante convenio de colaboración entre los dos Concellos en lo tocante al suministro de agua a varias parroquias de Trabada a través de la acometida municipal de Ribadeo que capta el agua precisamente desde el río Eo, en el lugar de Vilabertote.

“Con este acordo recíproco imos normalizar e afianzar os compromisos mutuos de boa veciñanza que redundan sempre na mellora dos servizos públicos para os veciños e veciñas de ambos os dous Concellos, pois dende que chegamos ao goberno municipal intentamos poñerlle solución a un problema herdado do goberno do PP. A través dun acordo plenario celebrado en decembro do 2007 o PP comprometeuse a aboar o importe correspondente á diferencia entre a auga rexistrada no contador xeral e a suma de rexistros de todos os contadores individuais. Esto que supuxo que o Concello pagara de media 25.000 euros/ano pola auga que se perdía máis o canon que estableceu a Xunta de Galicia, ademáis de ter que facerse cargo con medios municipais do mantemento e mellora da rede”, indicou Mayra García Bermúdez.

“Logo de diferentes reunións mantidas con Augas de Galicia, conseguimos no anterior mandato a devolución do canon efectivamente pagado nos últimos catro anos e a condonación do canon adebedado, por considerarse un uso exento de canon, o que nos supuxo un aforro para as arcas municipais; agora con este acordo, deixamos de aboar diñeiro pola auga que se perde, deixamos de facer o mantemento da rede, sendo a empresa adxudicataria a que teña que asumila comprometéndonos a destinar 20.000€/ano con destino exclusivo en obras de renovación de infraestructuras de abastecemento”, explicou a alcaldesa.

El objetivo fundamental de esta medida es la preservación de los recursos hídricos, muy escasos, sobre todo en verano en esa zona, y que según los estudios realizados, presenta un elevado numero de fugas. En definitiva, más control, más coordinación para ahorrar recursos hídricos, y consecuentemente económicos, lo que mejorará la eficacia y la eficiencia en este servicio público de primera necesidad.

Estos acuerdos ahora firmados cobraran efectividad en el siguiente período concesional del agua que lleve adelante en breve el Concello de Ribadeo, dado que el actual período finaliza a principios de 2023.

 

Salir de la versión móvil