El Concello de Trabada consiguió una subvención solicitada por el gobierno local para impulsar un proyecto dirigido a aumentar la atención a las personas mayores y generar empleo, medidas fundamentales para el reto demográfico a lo que se enfrentan los ayuntamientos rurales de todo el Estado.
La alcaldesa de Trabada, Mayra García Bermúdez, realizó personalmente la memoria de este proyecto y tramitó la solicitud de la subvención, dentro de un programa del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico destinado a la financiación de proyectos promovidos por entidades locales para la innovación territorial, la reactivación de la actividad socioeconómica y la lucha contra la despoboación.
El Concello de Trabada fue el único seleccionado en la provincia de Lugo y recibirá más de 142.000 euros para poner en marcha el proyecto, que incluirá diferentes iniciativas para reforzar los servicios públicos, apoyar proyectos que generen empleo o fomentar la transición digital.
“É un proxecto multidisciplinar e con moitas áreas de actuación, con iniciativas por e para a xente, para fixar poboación e atraer actividade económica, con medidas tamén en materia de vivenda e impulsando a cooperación público-privada”, explica la alcaldesa de Trabada, Mayra Garcia Bermúdez. “Este proxecto é un paso máis para darlle continuidade á nosa acción de goberno, desde o concello xa puxemos en marcha unha residencia de maiores pública, un Punto de Atención á Infancia, servicio de transporte gratuíto para os maiores, programas de envellecemento activo nas parroquias e varios programas de conciliación”, lembra García Bermúdez.
La alcaldesa agradece “o apoio do goberno ao noso proxecto. Son varias as axudas que acadamos porque nos inscribimos en moitos programas e agora nótase que temos un goberno no Estado sensible co medio rural e cos concellos pequenos».