El Concello de Trabada reforzó y consolidó durante este mandato municipal su programa de conciliación, impulsado por el grupo de gobierno local y que ya beneficia este año a más de 20 familias.
“Dende que chegamos ao goberno municipal apostamos por mellorar os servizos en xeral a toda a veciñanza e particularmente ás familias, porque facilitar a conciliación dos pais e nais é un aspecto fundamental para atraer e manter a poboación nos concellos rurais”, explica la alcaldesa de Trabada, Mayra García Bermúdez.
Desde enero de 2020, Trabada cuenta con un Punto de Atención a la Infancia -PAI-, con diecisiete plazas y un horario de atención de 08:00 a 16:00 horas de lunes a viernes. En el programa de conciliación municipal, destaca también el servicio de Madrugadores, que se presta de lunes a viernes desde las 08:00 horas hasta el comienzo de las clases, facilitando la incorporación al puesto de trabajo de los padres y madres.
Otra iniciativa de conciliación en Trabada es Ludiseráns, un programa de actividades extraescolares con propuestas formativas y lúdicas, por las tardes de lunes a viernes y durante tres horas desde el mes de octubre hasta el mes de mayo. Por último, cada año también se organizan los campamentos de verano de julio y agosto, así como otras actividades de ocio en el período estival que Trabada organiza para los jóvenes y chicas de 12 a 16 años.
“Con estes programas socioeducativos e de lecer, que organizamos co obxectivo de conciliar as responsabilidades familiares, persoais e profesionais ao mesmo tempo que garanten a igualdade de oportunidades, contribuímos a mellorar a convivencia nas unidades familiares e o rendemento dos nenos e nenas, con espazos nos que desenvolven hábitos de cooperación, organización e traballo en equipo”, añade la alcaldesa.