La alcaldesa de Viveiro considera «un engano moi grave» que Altri no se instale en A Mariña

María Loureiro indicó que Altri era un "motivo de esperanza, alentado ademais desde a Xunta" y lamenta "a oportunidade perdida"
Imagen de archivo de una operaria de Industrias del Tablero -Intasa-
Imagen de archivo de una operaria de Industrias del Tablero -Intasa-

La alcaldesa do Concello de Viveiro, María Loureiro, considera que la decisión final de Altri de no instalarse en A Mariña “é unha decepción e un engano moi grave por parte da Xunta e do PP”.

En sus declaraciones, Loureiro indicó que el presidente de la Xunta había dado a entender que Altri se instalaría en la Mariña, y que incluso hubo una declaración institucional en el Parlamento.

“Despois do peche de Vestas e a situación en Alcoa, Altri era un motivo de esperanza, alentado ademais desde a Xunta; desde a Mancomunidade da Mariña demandamos varias reunións sobre este tema con Alberto Núñez Feijóo e o conselleiro de Industria, pero nunca nos atenderon”, explica.

“Non se pode xogar así coa xente, prometendo cousas nunha comarca tan castigada no sector industrial como A Mariña, Altri era unha oportunidade que tiñamos por todo o que sufrimos”, remata

Publicidad
Publicidad
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.