La alcaldesa de Viveiro, María Loureiro, informa de los datos de la revalorización de las pensiones en los vecinos del concello, tras su aprobación por el Gobierno central el pasado mes de diciembre. Según la subida del 8,5% estipulada, los 4.561 pensionistas que viven en Viveiro pasarán de una cuantía media de 1.019,78 euros al mes a cobrar 1.106,46 euros.
Los hogares de los pensionistas de la villa verán así aumentado una media de 86,7 euros su paga cada mes -más la subida de las pagas extraordinarias-. El objetivo de que los mayores no pierdan poder adquisitivo al vincular el incremento del IPC al incremento de las pensiones, se traduce para los viveirenses en una subida total anual de más de 1.200 euros.
“Nun contexto difícil para todos como é o actual, os nosos pensionistas deben ter unha pensión digna para dispoñer da calidade de vida que merecen. Esta suba axudará a evitar situación de vulnerabilidade que estamos a sufrir”, subraya María Loureiro. “Este aumento supón non só unha máis que merecida inversión na calidade de vida dos nosos pensionistas, senón tamén un beneficio para o resto da poboación. Son en total 5,5 millóns de euros máis ao ano os que chegarán a Viveiro e que redundarán, sen dúbida, en tódolos sectores da vila”, añade la regidora de Viveiro.