El Concello de Viveiro continúa con su programa de promoción turística, con el objetivo de desestacionalizar la llegada de visitantes gracias a sus atractivos de paisaje, descanso, gastronomía y patrimonio cultural y natural.
Dentro de esa apuesta, el Concello participará por primera vez con un stand propio en Termatalia, la Feria Internacional del Turismo Termal, Salud y Bienestar, que se celebra en Ourense los días 29 y 30 de septiembre.
“Dentro da variedade de turistas que chegan a Viveiro, son moitos os que buscan tranquilidade, descanso e un lugar no que desconectar, por iso temos que aproveitar e impulsar o que Viveiro pode ofrecerlles”, explica Marisol Rey, concelleira de Turismo de Viveiro.
En Termatalia, posicionada como la principal feria de turismo de salud, participan 25 países. El Concello mantendrá reuniones de trabajo con touroperadores de Estados Unidos, Francia, Italia, Alemania, Portugal, Irlanda e Inglaterra.
“Hai tempo que o turismo xa non é algo só do verán, a xente viaxa todo o ano e busca experiencias que en Viveiro pode atopar, en contacto coa natureza, facendo sendeirismo e descubrindo o noso patrimonio”, afirma la alcaldesa, María Loureiro.
Discussion about this post