El Concello organiza la cuarta edición de la campaña de la Pancha, la moneda local ribadense, que supone una fuerte inversión económica para dinamizar el sector del comercio, hostelería y algunos servicios de la localidad, durante los meses de octubre, noviembre y diciembre. En esta cuarta edición, al igual que en la campaña anterior, la compra y uso de la moneda será totalmente digital, a través de un monedero, el Panchapeto.
El concejal de Desarrollo Local, Pablo Vizoso, explicó que “o feito de poder realizar todas as operacións co teléfono móbil simplifica e mellora o uso da nosa moeda local. Deste xeito, as persoas usuarias non terán que acudir á sucursal bancaria para levar a cabo ningunha xestión, sendo suficiente contar cun teléfono móbil smartphone, dende onde poderán facer todo o proceso de compra de panchas, de pago nos establecementos e de cobro. O sistema de pagos e cobros realizarase a través dun código QR”.
Vizoso Galdo indicó que en caso de que alguna persona tenga dudas o problemas a la hora de hacer los trámites el Concello, a través del departamento de ADL, se ponen a disposición para ayudar en lo necesario.
El edil ribadense subrayó que “se manterán as características da Pancha doutros anos, como a compra en packs de 30 euros, polo que se recibirán 40 panchas, cun valor nominal de 40 euros, pero increméntase o número de Panchas que se poden obter, pasando de 280 a 400 e tamén se incrementa o límite de Panchas por compra, que pasa de 80 a 130. A partir desa cantidade, a diferenza deberá abonarse en euros”.
El plazo de adhesión para los establecimientos estará abierto desde este jueves, 15 de septiembre, hasta el 27 de este mes y los requisitos para poder adherirse son tener un establecimiento abierto en Ribadeo de manera permanente, ser una persona autónoma, micro pyme o empresa. Dentro de los epígrafes objeto de la subvención se incluye el comercio al por menor, restaurantes, cafeterías, peluquerías y otros servicios como taxis y cine. El proceso será a través del móvil en la página web de la Pancha de Ribadeo, que está activa desde hoy y donde también se puede consultar más información sobre los epígrafes recogidos.
El concelleiro de Desenvolvemento Local añadió que “para as persoas que desexen mercar Panchas, o prazo de compra e disfrute da nosa moeda local irá dende o día 1 de outubro ata o 31 de decembro ou ata esgotar o crédito, se isto ocorrese antes”.