El Concello de Dodro aprobó en la Comisión Especial de Contas la Conta Xeral de 2020, un año complicado por la pandemia en el que fue capaz de mantener todos los servicios, incrementando el superávit del ejercicio y reduciendo la deuda.
En concreto, Dodro cerró 2020 con un resultado positivo de 63.010,61 euros (57.402,26 euros en 2019), consiguiendo duplicar el remanente de tesorería, que pasó de 120.234,71 euros a finales de 2019 a 242.327,45 en 2020.
“Os veciños saben que recibimos un concello con moitos problemas económicos en 2019 e estamos dando pasos moi importantes para sanear a situación, grazas á xestión responsable por parte do noso grupo de goberno”, asegura Xabier Castro, alcalde de Dodro.
“Levamos dous anos sen pedir préstamos, unha situación que contrasta co case medio millón de euros en préstamos pedidos polo goberno anterior na pasada lexislatura”, añade.
La Conta Xeral refleja que Dodro cumplió el año pasado con el objetivo de estabilidad, con una elevada capacidad de financiamiento de 225.307,76 euros, y también cumplió con la regla de gasto para 2020.
En palabras del alcalde, “mantivemos todos os servizos e todo o persoal neste ano complicado da pandemia, e incluso tivemos que facer fronte a indemnizacións por expedientes abertos polo anterior alcalde ao persoal da brigada de incendios sen estar motivados, que fixeron que ese persoal acudise aos xulgados e provocase o pago de indemnizacións a cargo do concello”.
“En síntese, incrementamos como prometimos o gasto destinado aos veciños, ademais de ser austeros co propio gasto corrente desta administración, tratando de tender a máxima eficiencia posible”, concluye Castro.