Los socialistas de Frades denuncian “a deslealdade” del alcalde, Roberto Rey, por no decir la verdad sobre la visita al concello del presidente de la Deputación da Coruña

Los socialistas de Frades lamentan “a deslealdade” del alcalde del Partido Popular, Roberto Rey, por no decir la verdad sobre lo que aconteció el pasado viernes en la visita al concello del presidente de la Deputación da Coruña, Valentín González Formoso, y el diputado Antonio Leira.

“Na visita institucional, deuse a coñecer o investimento de 3 millóns de euros por parte da Deputación en Frades a través do Plan Único, dos que 639.492 euros corresponden a este exercicio”, apunta el portavoz del PSOE de Frades, Enrique Astray.

“Lamentablemente, despois o PP de Frades e o alcalde deron unha versión diferente do acontecido, falando de proxectos de sendas que ademais o presidente da Deputación comprometeuse a estudar”, añade.

La actuación a la que se refirió el alcalde es la construcción de una senda peatonal en el margen izquierdo de la DP-3802, entre los núcleos de Ponte Carreira y Aiazo. “A colaboración co concello é máxima e comprometémonos a estudar esta actuación de mellora da seguridade viaria”, recuerda Antonio Leira.

“O alcalde pediunos aos tres grupos ir da man nas demandas para o concello o nós aceptamos porque non queremos protagonismo, o que queremos é melloras para os veciños; nós fumos leales, el non”, explica Enrique Astray.

En palabras del portavoz del PSOE en Frades, “a Deputación é a institución que máis aposta por Frades con proxectos, obras ou axudas aos autónomos, por iso lamentamos que se transmitan versións da visita que non se corresponden coa realidade”.

Salir de la versión móvil