Manuel Mirás renuncia oficialmente a la alcaldía: “Foi un orgullo ser alcalde de Oroso”

El exalcalde destacó la labor de los funcionarios, el personal del Concello y las empresas que realizan servicios municipales

Manuel Mirás durante el pleno extraordinario.

Manuel Mirás renunció de forma oficial a la alcaldía de Oroso durante un pleno extraordinario celebrado en el ayuntamiento. Mirás entró por primera vez como edil de Oroso hace 38 años y en el pleno agradeció “a colaboración veciñal” y el “traballo dos funcionarios, o persoal do Concello e as empresas que realizan servizos municipais”.

“Quero ter por suposto unha lembranza especial a todos os concelleiros e concelleiras que pasaron por aquí nestes anos, sobre todo a aqueles que xa non están entre nós” , apuntó. “Foi un orgullo ser alcalde de Oroso e conseguir todo o que conseguimos para este Concello coa axuda de todos, deséxolle moita sorte ao novo alcalde e ao resto da corporación municipal”, añadió Mirás.

El pleno de investidura del nuevo alcalde se celebrará en un plazo aproximado de 15 días. Hasta entonces, asume de forma provisional las funciones de alcaldesa la teniente de alcalde Vanesa Boo. Después del pleno, Mirás quiso también despedirse de los trabajadores y trabajadoras del ayuntamiento, en un acto celebrado en la casa da cultura en el que destacó “todo o que conseguimos co voso apoio e o voso traballo, superando os malos momentos sen deixar de avanzar para conseguir un Concello que é unha referencia en moitas cousas; grazas a todos”.

Salir de la versión móvil