El alcalde de Santiago, Sánchez Bugallo, mantuvo una reunión este martes con la Plataforma de afectados por la parcela de Peleteiro. “Tivemos unha longa e franca reunión cos integrantes da plataforma de afectados”, indicó Sánchez Bugallo, “que consideran que se debe abrir a praza cara a República Arxentina“. O rexedor fixo fincapé en que se “discutiron e se comentaron todos os detalles, todas as razóns técnicas e de todo tipo que avalan unha solución ou outra. Creo que eles viron que a proposta municipal non é arbitraria, senón que está motiva en sólidas razóns e en todos os informes urbanísticos e medioambientais”.
Pese a ello, destacó que intentarían repensar la propuesta para ver en que medida pueden encajar o facilitar la integración de alguna de las inquietudes que plantearon. El alcalde reiteró que “o proceso segue adiante e espero que o interese xeral de Santiago e dos veciños do Ensanche prevaleza sobre calquera outra consideración” porque, señaló que urge dar una solución definitiva a este problema que afecta “dunha forma tan negativa” a esta zona de Compostela.
La próxima reunión de la Comisión mixta de Peleteiro, en la que están presentes varias asociaciones y todos los grupo municipales, tendrá lugar el 19 de abril y en ella participará también la entidad propietaria de la parcela.