El Concello de Ponteceso se quedará sin los 212.000 euros que le corresponden del Plan Complementario de la Deputación da Coruña después de que PP, APIN y tránsfugas votasen en el pleno ordinario en contra de reclamar estos fondos, una iniciativa que sólo contó con el apoyo del Gobierno local. El alcalde, Xosé Lois García Carballido, emplaza a los grupos de la oposición a sentarse para alcanzar un acuerdo “in extremis”.
“Temos aínda uns días para chegar a un acordo; nós imos seguir buscando un acordo, como demostramos no pleno: non entramos ó trapo de ataques persoais e insultos e mantivemos a calma porque o que queremos e tender pontes coa oposición e tentar cumplir as solicitudes que nos fagan”, explica a Enfoques el alcalde.
Carballido recuerda que a principios de año fue posible sacar adelante el Plan de Obras e Servizos (POS) con el seis fotos favorables y su voto de calidad, por lo que espera que la oposición acceda a reeditar este acuerdo “e non deixe ós veciños sen cartos que son seus, non un capricho”.
“Sabemos que somos un Goberno en minoría e que temos que negociar e estamos dispostos a facelo: non podemos ser o único Concello da provincia no que a oposición rexeita os cartos que lle corresponden ós veciños”, insiste el regidor, quien está dispuesto a llegar a un acuerdo con PP y APIN sobre el destino de los fondos.
El alcalde se ha dirigido en concreto al PP, preguntándose cómo es posible que, “se queren ser alternativa de Goberno”, rechacen un dinero “que se vai xestionar no seguinte mandato, no que en teoría queren gobernar se obteñen a confianza dos veciños”.
Ante esta situación de bloqueo que se viene dando a lo largo de la legislatura, Carballido emplaza a los presidentes del PP provincial y gallego, Diego Calvo y Alfonso Rueda, a tomar cartas en el asunto, ya que está convencido de que “os veciños non os votaron para facer que perdamos as subvencións que nos corresponden”.
“Se a Deputación nos aporta eses 212.000 euros quedaría liberada esa cantidade dos orzamentos do Concello, polo que se podería negociar o seu destino: de feito, cando o PP aprobou o POS pediu que se destinara a dúas obras, unha rede separativa de pluviais en Corme-Porto e outra de saneamento na Trabe”, ha detallado.
Así, Carballido emplaza a la oposición a “sentarse a negociar”, pactando un plan de obras si es necesario, y “poñendo os intereses dos veciños por enriba das siglas”, porque “os fondos son un dereito dos veciños, non é algo que nos regalen, é o que nos corresponde e non podemos rexeitalo”.