Concello de Ferrol e INSS colaboran para axilizar os trámites do Ingreso Mínimo Vital

A entidade pública poderá solicitar directamente á administración local os certificados de convivencia e empadroamento
inss

O Concello de Ferrol e o Instituto Nacional da Seguridade Social van abrir nos próximos días unha vía de colaboración para que o propio INSS poida solicitar directamente certificados de convivencia e empadroamento cando os cidadáns así o autoricen. Trátase de documentos necesarios para realizar trámites coma a solicitude do Ingreso Mínimo Vital, polo que durante as últimas semanas a súa elevada demanda está a saturar os servizos de moitas administracións locais.

Precisamente para evitar desprazamentos, reducir a afluencia de persoas nas oficinas municipais e tamén o tempo de tramitación e resolución das axudas solicitadas vai a poñerse en marcha en Ferrol este procedemento co obxectivo de que “os cidadáns sexan os primeiros beneficiarios”, tal e como explicou a concelleira de Economía, Facenda e Promoción Económica María Teresa Deus. Na práctica, o INSS solicitará ao Concello os certificados a través do correo electrónico e nun prazo de cinco días a Administración local remitirá os documentos ao instituto, unha colaboración que aforrará tempo ás persoas que soliciten a axuda.

Publicidad
Publicidad
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.