A gran mobilización das mulleres contorna ao cancro de mama nas últimas décadas resultou nun gran impulso no coñecemento e a investigación da enfermidade. Por iso, con motivo do Día Mundial Contra o Cancro de Mama a Asociación Española Contra o Cancro quere lembrar o poder que teñen as persoas unidas para cambiar as cousas. Tamén a realidade do cancro.
Segundo o estudo presentado pola AECC, «Toxicidade financeira do cancro de mama», as familias cun paciente deste tipo de cancro teñen uns gastos de media de 42.000 euros. Unha situación que se agrava como consecuencia da pandemia provocada pola COVID-19: o 50% das pacientes perderon case todos os seus ingresos e ata case o 30% dos fogares viven unha situación económica severa.
Por iso, con motivo do Día Mundial Contra o Cancro de Mama, que cada ano ten lugar o 19 de outubro, a Asociación Española Contra o Cancro pon en marcha a campaña “Saca peito por elas”. Esta campaña pretende retomar aquel movemento de mulleres dos anos 70 do século pasado para que, agora, máis que nunca, apóiese ás mulleres con cancro de mama e saiban que non están soas porque hai miles de persoas ao seu lado.
A AECC quere que as redes sociais sexan o escenario onde se mostre o apoio social a todas estas mulleres cun simple xesto: unha foto, coa man no peito e o hashtag #sacapecho. Ademais, quen queira sumarse á campaña “Saca peito por elas”, tamén poderán atopar os produtos solidarios na tenda online da AECC.
Todo o diñeiro recadado a través da venda destes artigos solidarios estará dirixido a fomentar a investigación en cancro de mama, así como a programas de atención psicolóxica e social para pacientes e familiares afectados pola patoloxía.