El PSOE de Ferrol llevará al pleno municipal de este lunes una propuesta para renombrar el estadio de A Malata para que pase a llevar el nombre de Isidro Silveira Cameselle, histórico presidente del Racing de Ferrol, fallecido en 2016.
“Silveira foi clave para o rexurdir do Racing na década dos 90 e dos primeiros anos do século XXI, sendo o principal artífice da recuperación económica do clube”, destaca el grupo socialista en su moción, en la que incide en que “se existe unha familia que o deu todo nas últimas décadas polo clube é, sen dúbida, a familia Silveira e, de forma destacada, o empresario Isidro Silveira Cameselle”.
El PSOE había intentado sin éxito llevar adelante este cambio en 2023, desde el Gobierno local, ya que existía “consenso entre todas as partes”, incluida la propia familia. “Ese consenso non foi posible de concretar antes das eleccións do 28M por parte dos grupos políticos”, relata.
Así, ahora recupera esta propuesta, pidiendo tanto el cambio de denominación como la organización de un programa conmemorativo y de homenajes a la figura de Isidro Silveira coincidiendo con la colocación de la placa con el nuevo nombre del estadio.