Hostaleiros e Autónomos de Ferrolterra reclama la eliminación de todas las restricciones

El colectivo denuncia que las recientes medidas de la Xunta suponen una perpetuación de unas medidas restrictivas dañinas e ineficaces, y reclama un diálogo abierto con el gobierno autonómico

El colectivo Hostaleiros e Autónomos de Ferrolterra denuncia que las recientes medidas que pretende aplicar el gobierno de la Xunta de Galicia suponen una perpetuación de las restricciones, que llevan causando un incalculable daño económico al sector.

“Cando xa se cumpren dous anos do inicio da pandemia, a hostalaría segue sometida a limitacións que non permiten traballar na legalidade establecida das nosas licenzas, tanto en horarios coma en límites de capacidade. Estes atrancos provocaron a desaparición de centos de empresas e de miles de postos de traballo”, explica un colectivo que cuenta que a día de hoy, la situación se sigue manteniendo de manera inexplicable, con consecuencias tremendamente negativas para el sector y para la economía general. “Un exemplo é, como comprobamos recentemente, a caída das pernoctacións nun 38 % a respecto de 2019”.

El colectivo exige la eliminación de todas las medidas restrictivas que “teñen demostrado ser totalmente ineficaces a respecto dos contaxios por Covid-19. A pesar das numerosas imposicións que supoñen unha dificultade no desenvolvemento da nosa actividade, o número de contaxios desta sexta onda foi enorme”.

Las consecuencias de la última onda provocaron en su sector una importante repercusión, sobre todo teniendo en cuenta la campaña navideña. “Reclamamos con urxencia que o goberno da Xunta teña disposición ao diálogo co conxunto do sector co fin de artellar medidas que freen a destrución de empresas e de postos de traballo”, finalizan.

Salir de la versión móvil