O declive do carbón e a incerteza xerada pola Covid-19 non frea a actividade portuaria en Ferrol

No segundo trimestre deste ano o Porto de Ferrol sufriu un incremento dos seus movementos mercantís dun 8,3% con respecto aos mesmos rexistros do 2019
6d142980-3640-4a37-b6a3-6706b315476f

A actividade nas instalacións da Autoridade Portuaria de Ferrol-San Cibrao aumentou un 8,3 % durante o segundo trimestre de 2020 en comparación cos datos do mesmo periodo do ano pasado. Deste xeito quedou compensado parcialmente o acusado descenso que se rexistrou no intervalo xaneiro-marzo. Abril comezou cunha baixada acumulada no balance de tráficos de 32 puntos porcentuais e no inicio de xullo o retroceso arrastrado situouse en menos da metade.

Segundo datos aínda provisionais, as empresas que operan nos peiraos de Ferrol e San Cibrao moveron entre o 1 de abril e o 30 de xuño de 2020 2.812.864 toneladas de mercadorías, fronte ás 2.598.683 contabilizadas en iguais datas do exercicio anterior. Este incremento -de 214.181 toneladas- produciuse a pesar de perder a Autoridade Portuaria o que ata a primavera de 2019 era o seu principal tráfico, o de importación de carbón, e tamén a pesar dos efectos da pandemia da Covid-19 sobre a navegación mundial. O avance explícase, fundamentalmente, polo bo comportamento dos mercados do gas natural licuado (GNL) e a bauxita.

No global do semestre inicial de 2020, en cambio, os movementos nos peiraos da Autoridade Portuaria alcanzaron unha magnitude de 5,21 millóns de toneladas, o que supón unha caída do 14,9 % respecto a os rexistros de 2019 -6.122.597 toneladas menos-. Deses 6,12 millóns de toneladas cargados e descargados na primeira parte do ano pasado, 1,99 foran de carbón.

A bauxita lidera o ranking de mercadorías do período xaneiro-xuño de 2020, con 2.481.567 toneladas, seguida polo GNL, con 653.269. A clasificación complétana nos seus postos altos a alúmina -630.347 toneladas-, o fueloil -213.816-, a sosa cáustica -163.530-, a madeira -163.395-, os aceites -160.120-, a chatarra -126.553-, o biodiésel -120.144- e o aceiro -86.069-.

Entre os grandes tráficos, en termos relativos sobresaen as evolucións do GNL, cun repunte do 127,4 %, e do fueloil, a madeira e a sosa cáustica, con subidas, respectivamente, do 29,8, o 24,6, e o 21,1 %. Tamén evolucionan a bauxita -19,6 %-, os aceites -17 %-, o biodiésel -16,4 %- e a alúmina -6 %-.
No resto da desagregación da estiba e desestiba merecen mención destacada tamén os movementos de contedores, cun avance do 3,5 % se se mide en toneladas e do 17,6 % se se estima en TEUs.

PUBLICIDAD
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.