La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, mantuvo un encuentro este lunes con el nuevo delegado del Gobierno en Galicia, José Ramón Gómez Besteiro, en su primera visita institucional al municipio. La regidora, acompañada de la subdelegada del gobierno, Isabel Rodríguez, recibió en la Casa Consistorial a Besteiro, quien firmó en el libro de oro del Concello.
A continuación, realizaron un recorrido por el casco histórico, donde supervisaron las calles y zonas de la ciudad en las que en los próximos días comenzarán las obras de peatonalización, dentro del proyecto ‘Corazón Verde’ que permitirá convertir el recinto amurallado en la primera Zona de Bajas Emisiones -ZBE- de la ciudad. Estos trabajos se llevarán a cabo a través de los fondos Next Generation, enmarcados en el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia del Gobierno Central.
La alcaldesa subrayó que “hoxe é un día importante para Lugo, porque recibimos a primeira visita institucional do novo delegado do Goberno en Galicia. Quero trasladarlle públicamente, como xa fixen de maneira persoal, toda a sorte nesta nova etapa que inicia, convencida do seu bo facer e de que fará un bo traballo na defensa das e dos galegos e, polo tanto, na defensa dos intereses das e dos lucenses”. “Estamos nun momento no que o Goberno Central está a facer unha importante inversión na nosa cidade, a través dos propios fondos estruturais e, agora, a través dos fondos Next Generation, que nos permiten avanzar dun xeito máis rápido», apuntó la regidora, quien añadió que “temos un modelo de cidade claro e definido dende fai oito anos, no que os fondos estruturais son moi importantes para este desenvolvemento; estas aportacións fan que vaiamos moito máis rápido e que incluso sitúen moito máis á vangarda o noso modelo de cidade”.