Esta mañana comenzaron los trabajos de remodelación del área de juegos situada en los jardines de San Roque. Un espacio que la alcaldesa de Lugo, pretende modernizar, cambiando completamente su configuración y mejorando el mobiliario urbano que contiene, que será “atractivo, versátil e integrador” ya que incluye elementos novedosos, accesibles también para niños y niñas con diversidad funcional.
“Actuamos agora neste enclave, aproveitando non só a peonalización da Mosqueira senón tamén que a contorna está a modificar por completo a súa configuración coa eliminación – que xa se está executando – da pasarela que comunica esta rúa con Montero Ríos e o Carril das Flores, gañando en seguridade e nunha mobilidade máis cómoda, alén dunha transformación estética moi positiva”, sinalou Lara Méndez.
Tanto la regidora como el teniente de alcaldesa y concejal de Medio Ambiente, Miguel Fernández, supervisaron esta mañana el inicio de los trabajos, cuantificados en 42.000 euros.
“Queremos que este pequeno parque se converta nun oasis de lecer para os e as pequenas, emulando un bosque de cabanas cheo de divertimentos que contará, entre outros, con bambán para bebés, casiñas de actividades con túnel, tobogán, elementos de escalada, balancíns e outras figuras estáticas con forma de cogomelos ou animais de cores moi vistosas”, explicó el edil.
Miguel Fernández añadió, igualmente, que toda la zona dispondrá de suelo continuo de caucho e irá cerrada con un vallado de madera.
“Logo de arrincar hoxe a actuación, que terá un prazo de execución aproximado de un mes, procederemos a desenvolver melloras nas instalacións situadas na rúa Río Mandeo”, avanzó el concelleiro de Medio Ambiente.
Discussion about this post