La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, participó hoy en la presentación de la 36 edición de las Xornadas Penitenciarias Lucenses, organizadas por la Asociación Penitenciaria Concepción Arenal, “e consolidadas como unha cita imprescindible en Lugo para afondar nos debates sociais sobre o avance en dereitos humanos e que, nesta ocasión, se centran na trata de mulleres co fins de explotación sexual e a prostitución”.
Méndez aplaudió a la Asociación Penintenciaria Concepción Arenal tanto por la elección de la temática, tan de actualidad, como de las ponentes, la jurista Paula Fraga, “que coñecemos ben porque a ela lle entregamos o premio municipal Entre Mulleres no 2019 para recoñecerlle a súa traxectoria en favor dos dereitos das mulleres e, especialmente, polo seu empeño en conseguir a abolición da prostitución”, y Amelia Tiganus, “vítima da trata e da prostitución, que pode contar en primeira persoa a crueldade e os danos que causa a explotación sexual das mulleres”.
En este sentido, la regidora recordó que en Galicia, el 90% de las mujeres prostituidas son inmigrantes, la mayoría de las cuales están en situación administrativa irregular, y que la trata está en el tercer lugar entre los negocios ilícitos más lucrativos, después del tráfico de drogas y de armas.
La 36 edición das Xornadas Penitencias Lucenses ‘Abolicion da esclavitude do s XX’ se desarrollará los días 26 y 27 de septiembre. El lunes 26 la conferencia será a las 19:00 horas titulada ‘A escravitude do século XXI,: trata de seres humanos con fins de explotación sexual’, la conferenciante será Amelia Tiganus y la moderadora Sonia Aparicio Vidales.
El martes 27 la conferencia ‘A prostitución: estratexias de lexitimación. A abolición e a protección integral das vítimas’ será a las 19:30 horas por Paula Fraga y la modera Ana Belén.