La cafetería Pasarela, situada en la Rúa Frei Plácido Rei Lemos, acogió este jueves un nuevo desayuno de negocios enmarcado en el movimiento Localmente Lucense, puesto en marcha por el Concello de Lugo, que supuso el regreso de esta iniciativa de networking tras el parón durante el período estival.
La alcaldesa y la edil de Desarrollo Local, Ana Abelleira, participaron en esta cita que congregó a más de cuarenta empresarios y emprendedores lucenses. “Trátase do quinto almorzo que organizamos este ano, co obxectivo de facilitar novas oportunidades de negocio ao tecido empresarial da cidade, ofrecéndolle aos participantes a posibilidade de ampliar a súa rede de contactos”, explicó Méndez.
Estos encuentros se van organizando en los distintos barrios de la ciudad, para facilitar la participación y también como una ocasión de movilizar los comercios y negocios de la zona. Así, la concejal subrayó que “os almorzos son un foro a través do que mellorar a comunicación entre os emprendedores da cidade e facilitar a creación de novos lazos”.