El teniente de alcaldesa y concejal de Medio Ambiente, Miguel Fernández, anunció esta mañana que el Ayuntamiento de Lugo habilitó un dispositivo especial de limpieza viaria y recogida de basura durante el Arde Lucus.
“A xornada comezará as 6 da mañá para poder atender a todo o centro, incluído o Parque de Rosalía, onde se atopa a Castra, así como os seus arredores, en previsión de que o seu peche, durante a noite, por este motivo, desprace a lugares próximos as reunións nocturnas da mocidade”, afirmó.
El teniente de alcaldesa avanzó que también se prestará una especial atención a la limpieza del Mercado Municipal y de la explanada del Seminario puesto que en estos dos lugares tendrán lugar los almuerzos de las asociaciones participantes en la fiesta y ya el sábado, a partir de las 20:30 horas, “un operativo composto por peóns de varrido e unha hidrolimpadora, seguirá ao desfile das tropas para que á súa conclusión todo quede
perfecto. Esforzos que se desenvolverán do mesmo xeito na explanada do pavillón municipal e nas costas do Parque, antes de cada actuación do circo romano”.
En cuanto a la recogida, este servicio se verá incrementado tanto por la noche cómo por las mañanas con el ánimo de retirar todos los residuos generados en las zonas de bares y pubs y vaciar los colectores de los campamentos.
“A nosa intención é anticiparnos ás necesidades de limpeza nas que, sabemos, van derivar os festexos, coordinando esforzos e organizando todos os recursos, materiais e humanos, que temos á nosa disposición para actuar con inmediatez”, explicó el teniente de alcaldesa.
Por otra parte, el área de Medio Ambiente instalará un total de 35 cabinas de aseo portátiles accesibles en distintos puntos de la capital.
Discussion about this post