Más de un centenar de mayores del rural lugués participarán este sábado en la excusión a la Illa de Arousa organizada por la concejalía de Bienestar Social, que dirige la edil Olga López. Será el segundo viaje que se realice este verano dentro del Programa de Animación Sociocultural promovido por el Concello de Lugo. La primera tuvo lugar el pásado domingo a Noia, donde los participantes pudieron disfrutar de su tradicional Fiesta de la Empanada, una de las citas gastronómicas por excelencia de la comarca.
“O obxectivo destas excursións é ofrecerlle ás e aos maiores unha alternativa de lecer que mesture actividade cultural, praia e gastronomía, axudándolles, ao mesmo tempo, a socializar e a vivir novas experiencias”, recordó la concelleira.
En este sentido, este segundo viaje tendrá como destino la Illa de Arousa, donde el sábado se celebra la Fiesta del Pulpo. “A iniciativa tivo un gran éxito entre a veciñanza do rural pois esgotáronse todas as prazas dispoñibles, o que demostra o interés xerado”, explicó Olga López.