Lara Méndez ha recordado que este año, como en algunos anteriores, se ha ampliado el recinto ferial un día más para los más pequeños. “Hoxe aínda estamos de San Froilán, recuperamos o día do neno, con prezos populares, para que todos os nenos que non tiveron oportunidade ou queiran repetir, poidan disfrutar das barracas”, ha expresado la alcaldesa.
La regidora ha hecho un balance muy positivo de las fiestas patronales lucenses, “que supoñen un revulsivo económico para o sector turístico de toda a cidade” y que destaca que han vuelto a niveles pre-pandemia respecto a los visitantes.
“O ano pasado dimos algún paso para recuperar as barracas, pero este ano xa sen ningún tipo de limitacións e restriccións, disfrutamos como ese San Froilán do ano 19, 18 ou 17 onde había xente por toda a cidade”, ha recordado.
También ha recordado que las casetas de pulpo estarán abiertas todo el mes de octubre, en la cuesta del parque Rosalía, y ha animado a todos aquellos que no hayan tenido la oportunidad de poder visitarlas, a hacerlo.
Discussion about this post