El Concello de Guitiriz denuncia la recurrente ausencia de médicos que se está sufriendo en el consultorio de Parga, en el que no se está disponiendo de médico de lunes a jueves, y la previsión es que no lo haya hasta el 22 de marzo.
En el mes de octubre de 2022 el Sergas anunció que reabriría el centro de salud de Parga con atención médica y de enfermería de lunes a jueves en horario de mañana, incumpliendo así su compromiso de reapertura total del consultorio una vez finalizara la pandemia.
La alcaldesa de Guitiriz, Marisol Morandeira, señala que “incumpriron o seu compromiso de reapertura total do centro tras a pandemia, puxeron as súas propias normas, e agora tamén as incumpren, neste mes só houbo médico tres días”. “É un incumprimento doutro incumprimento”, afirma.
Morandeira le solicita al Sergas “unha vez máis, que cumpra o que prometeu e reabra totalmente o consultorio de Parga”. “A normalidade xa volveu hai tempo ás nosas vidas, agás ao centro de saúde de Parga. Con este novo modelo, os usuarios e usuarias reduciron drasticamente o servizo co que contaban ata o ano 2020”, denuncia.