La Federación Galega de Comercio sitúa su sede en Lugo

La diputación lucense ha firmado un convenio de colaboración con la institución con 30.000 euros para el mantenimiento de la oficina técnica de información y asesoramiento al comercio de Lugo
040522 Convenio coa Federación Galega de Comercio

El Presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, firmó en el Pazo de San Marcos un convenio de colaboración con el presidente de la Federación Gallega de Comercio, José María Seijas López, a través del que la institución provincial hace una aportación de 30.000 euros al colectivo para el mantenimiento de la oficina técnica de información y asesoramiento al comercio de Lugo, un servicio que cuenta con 8 trabajadores.

“Este convenio enmárcase nese espazo de colaboración entre o público e o privado que quere aproveitar esta Deputación para favorecer o progreso social e económico da nosa provincia. A aportación que facemos verá multiplicado o seu efecto a través das súas iniciativas”, subrayó el presidente.

Recordó el mandatario provincial los difíciles momentos que atraviesa el sector a raíz de la pandemia de la Covid-19 y la guerra de Ucrania y pone el foco en la importancia de estar a un lado del comercio local porque “desenvolve un traballo fundamental no sostemento económico da nosa provincia polo que é necesario que as administracións públicas e as asociacións profesionais traballemos xuntos para favorecer a actividade comercial”.

“É moi importante que estas oficinas estean en Lugo porque supón unha vantaxe importante para os comerciantes da nosa provincia que se poden achegar en persoa dende os seus negocios a resolver calquera dúbida ou realizar calquera xestión cos técnicos, ao igual que tamén os técnicos acoden aos comercios para informarlles en persoa de campañas ou proxectos que están desenvolvendo, por exemplo”, resalta o Presidente da Deputación.

Pola súa banda, o Presidente da Federación de Comercio amosouse moi agradecido por renovar este convenio que serve para “garantir o soporte e a cobertura á estrutura da Federación Galega de Comercio, reforzando as actuacións realizadas na provincia de Lugo, que son moi necesarias para a recuperación do sector comercial lucense que aínda arrastra as consecuencias da pandemia da Covid-19, que agora se ven agravadas polo incremento dos custos da luz, carburantes e materias primas”.

Manifestó, además, que el asesoramiento que prestan desde la Federación “contribúe a mellorar e potenciar a competitividade do comercio de proximidade”

Publicidad
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.