José Tomé Roca, Secretario Provincial del PSdeG, compareció hoy en una rueda de prensa ante los medios para hacer balance de los cuatro años que pasaron desde el cambio en el Gobierno del Estado a raíz de la moción de censura.
El secretario remarcó que “Pedro Sánchez situou de novo á nosa provincia, as súas necesidades e oportunidades, na axenda política do Estado, despois do abandono total ó que nos someteu o Partido Popular durante os 7 anos do Goberno de Mariano Rajoy. Uns anos nos que proxectos fundamentais para o futuro da provincia de Lugo estiveron parados, ralentizados ou foron directamente foron eliminados”.
En esa línea, el dirigente socialista habló de las inversiones del ejecutivo en la provincia, y reivindicó que el ejecutivo central cuatriplicó la inversión destinada a la provincia de Lugo en los Presupuestos Generales del Estado entre el año 2018 y el año 2022..
Uno de los temas de su intervención fue la situación con la planta de Altri. “Como socialistas, estamos encantados de que Altri vaia para Palas de Rei. Estaremos encantados de que calquera industria se asente en calquera dos 67 concellos da provincia de Lugo, pero queremos tamén recalcar que o que fixo o PP coa Mariña non se fai, non se pode xogar cos concellos e coa xente”.
El líder de los socialistas en la provincia lucense subrayó que un de los mayores éxitos del gobierno “foron os fondos europeos, 140.000 millóns de euros que van permitir modernizar a nosa economía e o modelo produtivo” y se mostró contento de “recuperar o diálogo social, que nunca deberíamos ter perdido”, finalizou.
El diputado en el Congreso Javier Cerqueiro, en la misma rueda de prensa, aludió “a que o pasado 30 de maio fíxose o primeiro pago aos beneficiarios das axudas extraordinarias ao sector lácteo, dentro do plan de resposta aos efectos da guerra. Galicia é a comunidade máis beneficiada con 6.434 gandeiros e un investimento de 55.344.209,42 euros”.
Discussion about this post