El concello de Vilalba recibió desde la puesta en marcha del servicio de comunicación ‘Liña Verde’ un total de 1.898 avisos de incidencias, de los que ya solucionó el 77,61% -más de 1.450-.
Gracias a la implantación de este servicio, los vecinos de Vilalba disponen de un canal de comunicación directo con el ayuntamiento para informar de los daños localizados en el municipio.
“É unha maneira de achegar o concello á cidadanía mediante as novas tecnoloxías, co que se axiliza dunha maneira considerable a posibilidade de solucionar os problemas da xente no seu día a día”, explica Eduardo Vidal, concelleiro de Servizos.
El tipo de incidencias que más se comunicaron son aquellas que hacen referencia a ‘Iluminación Pública’ -53%-; seguidas de ‘Beirarrúas e Estradas’ -14%-: ‘Lixo’ -6%-; ‘Sinalización viaria’, ‘Mobiliario Urbano’, ‘Rede de sumidoiros e Augas’ ; ‘Limpeza’ y ‘Control de Velutinas’.
“Por diversas circunstancias non todas as cuestións poden ser arranxadas, pois entre elas achégannos casuísticas que non son de competencia municipal, aínda que lle damos traslado ás administracións competentes”, engade Vidal.
Para utilizar este servicio es necesario descargar la aplicación ‘Línea Verde’. Para ello, el usuario accede a Google Play o App Store según la tecnología que utilice en su Smartphone (Android/iOS). Una vez localizado, descárguelo gratis. El procedimiento es muy rápido y fácil. Para reportar un incidente, simplemente es necesario hacer clic en el botón ‘Nuevo Incidente’. En pantalla aparece un desplegable con los diferentes tipos de incidencias. El usuario selecciona con quien desea comunicarse y agrega una foto.
“Agradecemos a importante participación cidadá, o que demostra a súa implicación e o interese dos veciños e veciñas polo seu municipio”, finaliza Vidal.