El Concello de Vilalba ejerció de anfitrión en la Gala anual da Hostelaría Lucense organizada por la Asociación Provincial de Empresarios de Hostalería e Turismo de Lugo -APEHL- el pasado lunes. Tras varios años suspendida a causa de la pandemia y sus restricciones, se recuperó esta cita que contó con la presencia de la alcaldesa, Elba Veleiro Fernández. La regidora fue precisamente la encargada de entregarle el premio a ‘Toda unha vida nos fogóns’ a María Teresa Vázquez, del Mesón do Campo de Vilalba.
«É un acto moi especial no que se pon en valor un sector que acaba de pasar uns momentos de incerteza y que a base de traballo, de esforzo, e de moito sacrificio está a recuperarse. O papel da hostalería é clave para a promoción turística do territorio e ogallá veñan tempos mellores, de prosperidade para o sector, porque iso será tamén sinal da reactivación do conxunto da sociedade”, subrayó la regidora durante su intervención en la gala.
Elba Veleiro también transmitió sus felicitaciones tanto a APEHL “por unha gala tan emotiva e por escoller a nosa vila” como “a todos os premiados por estes recoñecementos, especialmente a nosa veciña Teresa por un premio tan merecido”, añadió la regidora.