El concello de Vilalba contará con un nuevo y moderno matadero, que pondrá en marcha la empresa Avilugo y solo sacrificará Capón de Vilalba con Indicación Geográfica Protegida ( IXP) y pollo ecológico.
“É unha moi boa nova para Vilalba, desde o concello estivemos moi atentos ao proceso de selección da ubicación por parte de Avilugo e finalmente será aquí, na nosa vila”, explica Luis Fernández, concelleiro de Infraestrututuras, tras varias reuniones con la mencionada marca para llevar a cabo su iniciativa empresarial con sede en la localidad.
Las previsiones de la empresa son las de sacrificar unos 10.000 pollos ecológicos a la semana y unos 5.000 capones de Vilalba al año, facilitando la desestacionalización de la producción y de las ventas por parte de los criadores, circunstancia compatible y complementaria al capón de Nadal.
“Servirá de impulso para o sector cárnico e agroalimentario local, xa que ademais do noso capón, Vilalba conta con varias granxas de polo ecolóxico que usarán estas novas e modernas instalacións”, apunta Fernández.
Discussion about this post