El alcalde de Ortigueira, Juan Penabad, ha realizado una solicitud a Portos de Galicia para que lleven a cabo la instalación de elementos de protección en la zona del puerto de Ortigueira.
El ente autonómico está llevando a cabo trabajos de remodelación del entorno, la homogeneización del pavimento, pero no está prevista la colocación de ninguna barrera de seguridad que impida las caídas al mar, tanto para peatones como para vehículos.
Es por ello que se ha decidido elevar este escrito a Portos de Galicia, para evidenciar el potencial riesgo de accidente que existe en esta zona y para que, en tanto en cuanto se están llevando a cabo los trabajos, se coloque el mobiliario pertinente que contribuya a la seguridad de las vecinas y vecinos.
El alcalde destaca que “trátase dunha zona moi transitada, tanto pola veciñanza como por visitantes, polo que lle solicitamos a Portos de Galicia que actúe á maior brevidade posible para melllorar a seguridade no lugar”.
Penabad incide en que “é un lugar que habitualmente utilizan nenos e nenas para actividades de lecer con bicicletas e monopatíns e pasean persoas maiores, polo que a colocación dunha varanda ou algún outro elemento separador, como pode ser un banco, pode previr sustos inncecesarios”