Este pasado lunes, el Concello de Ortigueira daba por clausurado el curso de agricultura ecológica, en el que participaron 12 alumnos. En el acto participó el alcalde, Juan Penabad, que felicitó a todos y todas por la consecución del diploma que acredita la consecución del mismo. Según explicó el regidor, “buscamos promocionar os recursos da zona e crear novos postos de emprego no eido dá agricultura e a gandería”. “Sería interesante que desta iniciativa emerxera a posibilidade de crear unha cooperativa entre as persoas profesionais do ámbito” añadió el alcalde.
A lo largo de estos 5 meses, con unas 300 horas de clases prácticas y teóricas, cuidaron y protegieron la huerta, situada en Miñano y de propiedad municipal, siempre con productos y pesticidas respetuosos con el medio ambiente. Esto lo alternaban con clases de carácter lectivo y teórico en las que estudiaban técnicas de cultivo y comercialización.
Durante este tiempo realizaron visitas guiadas como a la plantación de arándanos de Cerdido, a un productor de Moeche o a la estación agroecológica de Vieiro. “Vivir dá agricultura ecolóxica é posible e cada vez ten máis futuro, polo que municipios de carácter rural como ou noso teñen que apostar por este tipo de formación, que doten de ferramentas útiles á nosa veciñanza e lles permitan labrar ou seu futuro aquí, sen ter que marchar a ningures” concluyó Penabad.