La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez viene de enviarle una carta al nuevo presidente de la Xunta de Galicia para solicitarle un encuentro personal en el que poder abordar “dende a lealdade e a cooperación” los desafíos de futuro que encara el municipio. Después de felicitarlo por su nombramiento, la regidora instó a Alfonso Rueda a retomar los asuntos que Núñez Feijóo dejó pendientes en la ciudad.
“Confío en que esta nova etapa que comeza sexa de entendemento e sintonía entre ambas as dúas Administracións, porque Lugo ten aínda moitos retos que acadar para situarse ao nivel doutras grandes capitais galegas. Son moitos os proxectos que o Executivo autonómico ten comprometidos dende hai anos cos e coas lucenses e ten a seguridade de que desde o Concello só atoparás colaboración para avanzar neles”, afirmó la regidora.
Méndez insistió en la necesidad de afrontarlos con firmeza y agilizarlos todo lo posible, “tendo en conta que nos atopamos nun momento no que dende a Institución local estamos a desenvolver unha estratexia moi ambiciosa». Lara Méndez sostiene que el actual contexto socioeconómico derivado de la pandemia impuso a los territorios nuevas prioridades que obligaron a los organismos públicos a reestructurar su gestión y a reaccionar con valentía política para emplear los recursos de los que disponen y todo nuestro potencial en trazar la senda del crecimiento y generar oportunidades.