El gobierno de Vilalba (PSOE) y el Grupo Municipal de Vilalba Abierta anunciaron esta mañana un acuerdo entre ambas formaciones para invertir más de 900.000 euros en diferentes obras y actuaciones en 21 parroquias del ayuntamiento.
El acuerdo se materializará en el próximo pleno, mediante la aprobación de un suplemento de crédito, y fue presentado esta mañana en rueda de prensa por la alcaldesa de Vilalba, Elba Veleiro; Luis Fernández, concejal de Infraestructuras; Modesto Renta y María Xosé Fernández, portavoz y concejal de Vilalba Abierta.
En total, serán 904.042 euros para las parroquias de Samarugo; Alba; Rioaveso; Corvelle; San Simón; Codesido; Distriz; *Árbol; Nete; Torre; Santaballa; Lanzós; Román; Carballido; Tardad; Xoibán; Gondaísque; Ladra; Goiriz; Insua y Vilapedre. Se acometerá también la renovación del pavimento de la pista polideportiva del CEIP Mato Vizoso.
“Estamos na obriga de chegar a acordos de este tipo para mellorar a vida dos nosos veciños e veciñas, este investimento beneficiará na súa meirande parte ás parroquias e o rural”, explicó la alcaldesa, Elba Veleiro. Modesto Renda apuntó que con el acuerdo “facemos xustiza cos veciños que teñen o seu proxecto de vida nas parroquias, fomentamos a política de entendemento, e o pactado é ademais fundamental en materia de investimento para Vilalba”.