El Concello de Lugo autorizó, en Xunta de Goberno, la apertura del procedimiento para licitar la gestión de la cafetería del Parque de Rosalía de Castro, después de que el área de Contratación haya actualizado los pliegos para adecuarlos al contexto económico y social actual.
Así, la teniente de alcaldesa y responsable de Gobernanza, Paula Alvarellos, explicó que el canon para su explotación saldrá a concurso por un mínimo de 1.500 euros al mes -18.000 € anuales-.
“Optamos por manter o mesmo importe que xa figuraba nas anteriores bases, de 2012, co obxectivo de facilitar a concorrencia do maior número de participantes no proceso e sendo conscientes da realidade tan complexa que vivimos neste momento e que pode condicionar o emprendemento”, refirió la edil.
A este respecto, Alvarellos Fondo destacou o valor engadido co que contan as instalacións, “como é un emprazamento inigualable, en pleno corazón da cidade e nun dos espazos verdes máis simbólicos de toda a capital: o parque centenario de Rosalía de Castro. Un lugar de visita obrigada e un espazo de convivencia por excelencia en Lugo.”
La concesión, que se suma a las otras tres que actualmente el Concello mantiene en vigor -en las piscinas del Parque de la Milagrosa y de las Canteras y en el CEI Nodus- tiene una duración de cinco años y podrá ser prorrogada hasta un máximo de diez.
Discussion about this post